niedziela, 23 czerwca 2013

Kochany Sleek!

Hej Wam :)

Dzisiaj trochę więcej o paletcce Sleeka o której mówiłam w poprzednich notkach ..

                                                     Jest to paletka Ultra Matts!




Jest już moją trzecią i napewno nie ostatnią paletką Sleeka, jest cudowna! Myśle że nie muszę podawać dużo szczegołów o jakości cieni bo napewno miałyście styczność z cieniami Sleeka i wiecie jak się sprawują. A jeśli nie to muszę powiedzieć że cienie są napewno trwałe - z dobrą bazą zostają nawet cały dzien bez obsypywania i tak samo jest przy aplikacji - nie obsypują się. Są mocno napigmentowane co jest wielkim plusem!

Paletka zawiera same matowe cienie które naprawde bardzo trudno znaleść! Z tych dwunastu cieni można wyczarować wiele pięknych makijaży ale mam ją jeszcze zbyt krótko żeby je wszystkie wyprobować! Ale już wkrótce ;) ...

Dzisiaj Wam pokaże póki co mój ulubiony makijaż - niebieski z fioletowym akcentem.





Według mnie jest to idealny makijaż do szkoły albo na wyjście ze znajomymi :) Użyłam do niego trzech cienie z paletki - ciemno niebieski, jasny błękit i biel. Do fioletowej kreski użyłam eyelinera z Rimmel'a.

Oczekujcie więcej makijaży niedługo :) !

Jak Wam się podoba ?





7 komentarzy:

  1. Niezwykle odważne kolory. Ja zdecydowanie wole bardziej stonowane kolory. Co do Sleek'a wszystkie ich cienie są niezastąpione i polecam je innym, tymczasem dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie http://memiumi.blogspot.com/ ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż śliczny, a paletkę sama posiadam i przyznam szczerze, że jej nie lubię i używam bardzo rzadko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż ok, ja bym tylko na Twoim miejscu popracowała nad rzęsami bo na zblizeniu oka zbyt atrakcyjnie nie wyglądają :)
    Zazdroszcze paletek, ja ma na razie jedną i jak uzbieram coś kaski to od razu kupię następną! Ale niestety kryzys mam ostatnio . .

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba musze kupić tą paletkę, jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory są po protu świetne ! bardzo mi się podobają :)
    zapraszam do siebie właśnie zaczynam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!