wtorek, 18 czerwca 2013

Neonowo...

Hej dziewczyny :)!

Dzisiejsza notka nie o makijazu ani kosmetykach tylko o paznkociach, a dokładniej o lakierach z Golden Rose. Jeśli choć trochę interesujecie się modą albo to napewno wiecie że neony są teraz bardzo popularne, szczególnie neonowe paznokcie :)


Nie jestem dokładnie pewna czy używałam lakierów z Golden Rose wcześniej, a jeśli nie to bardzo dużo traciłam! Na zdjęciu nawet widać który lakier podoba mi się najbardziej - taak, różowy !


Mój aparat lubi kłamać, i kolorki wyglądaja troche inaczej niż w rzeczywistości, bo w niej kolor na paznokciach jest taki sam jak w buteleczce. Co prawda, musiałam położyc pare warstw żeby uzyskać taki kolor ale to raczej normalne przy neonowych kolorach. Jako top coat, użyłam bezbarwnego lakieru z UV glow który nadał dodatkowego błysku :)

Mam już trzeci dzień pomalowane te paznkocie i dopiero dzisiaj po posprzątaniu całego domu zauważyłam pare odprysnięć! 

Lakiery dostałam jako prezent urodzinowy, ale z pewnością kupiłabym je za swoje pieniedzę bo jestem naprawde bardzo zadowolona!

A teraz mała zapowiedź na nastepną notke... 


Kto zgadnie jaka to paletka? Podpowiedź: jest cudowna! :)

Do następnej :*








3 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz!